HEMMA IGEN, ELLER, - KALL IGEN

Jag kom hem igårkväll. Sent. Eller ah, nio, men jag var utslagen, huvudvärkig(?) och pajastrött. Fint.
Resan var en guldklimp, fylld av sol, bad, mat och cigg på våran majestätiska balkong. Men också fylld av ryssar. Fast dom var fina dom med.
Jag tog några bilder, mest suddiga på Alfred, men några på våran alltid lika fint bäddade säng.. Dom la blommor där varje dag efter städning, kändes sådär klysch-semester-mysigt. Det var också fint. Jag tänkte visa några bilder snart, vet dock inte när. Ni kan väl hålla utkik.
-
Vad kallt det är hemma förresten. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Visa bilder nuuuu, haha

2009-12-12 @ 10:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0