EGYPTEN

IMORGON! Hallå eller. Hur jävla gött är inte det!? Jo, jävligt.
Jag och Alfred lyfter vid åtta nångång, så det blir en råtidig morgon, runt fyra tänkte jag trilla ur sängen. Not so nice.
Är inte framme förrän tidig förmiddag men då tänkte jag trycka i mig något gott från all inclusive - menyn (maha!) och dra på mig något somrigt och härligt. Förhoppingsvis. Sen får dagarna rulla bäst dom vill, tänkte dra och snorkla någon gång och åka in till en stad som ligger nära hotellet. Och så ska jag sola.
Nä ni, jag har inte ens packat halvklart än (bra Ebba), så det behöver jag väldigt just nu sätta igång med.
Hörs kanske senare eller nästa vecka! HA DET SÅ BRA I SVERIGE! Hejsvejs



Bild HÄRIFRÅN



Kommentarer
Postat av: kinke

Ååååh så härligt :)

Roligt att du börjat blogga igen!



Ha en toppen vecka!

2009-12-02 @ 21:43:27
URL: http://frokenvouti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0