AT WORKPLACE DIDDILILLO

Så mycket vikande. Så mycket pillande. Så mycket jobb. Så mycket glädje.
Jag undrar om det är okej att vara okej med något så rejält när det gäller en sån här situation som med min praktik? Antagligen inte. Jag borde vilja mer. Men. Nä? Jag trivs som en säl i iskallt vatten, man tror inte att nån kan vara okej med iskallt vatten men.. Ah, ni fattar parallellen. Praktik är som iskallt vatten, vissa trivs andra hatar det..

Jag är på göttigt humör idag (som mtf jobbigaste i världen - rösten Henrik i Brunchrapporten i p3 skulle sagt), och det kan bero på att jag på torsdag flyger ur landet till Egypten. Jag tror det är svaret. Göttigt.

Vi hörs senare kanske. Svejs

Min fina vän Matilda i Oddbirds "katalog".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0