BACK IN THE GAME

-
Ameh okej då! Jag börjar igen, buga och bocka för till exempel Cissi om ni blir glada för the re-start.
Vet dock inte hur länge modet stannar, men ett tag får det nog lov att bli.
Dels har jag saknat dokumentationen av mitt liv för min skull. Det är snorkul att kolla tillbaka på gamla inlägg från när jag började blogga. Faktiskt. Så det saknade jag, och därför tänker jag börja igen. Inget racerbloggande dock, det pallar jag inte, men några inlägg då och då blir det. Tror jag.
Så, välkomna till Ebschen.

Kommentarer
Postat av: Emma

ÅH EBBA! Jag har saknat din blogg massa =) så nu är jag här! Hoppas du stannar. Puss

2009-11-29 @ 16:36:51
URL: http://emmabredell.blogg.se/
Postat av: Anonym

SÖT du är!

Ja, jag läser din hela tiden kan jag säga! You never end woman! :)

puss

2009-11-29 @ 20:35:40
URL: http://ebschen.blogg.se/
Postat av: cissi

JAAAAa aaaa! Bugar för mig själv just nu. Lycka till med det nya bloggandet. Är förväntansfull:) puss

2009-11-29 @ 21:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0